art brut 2 BILETY
PRO8L3M bilety PRO8L3M koncerty PRO8L3M art brut 2

HARMONOGRAM KONCERTÓW

PRO8L3M

POZNAŃ

SkwerPlay

26.06.2021 sobota

BILETY
PRO8L3M

KATOWICE

P23 Dziedziniec Fabryki Porcelany

1.07.2021 czwartek

SOLD OUT

2.07.2021 piątek

SOLD OUT
PRO8L3M

KRAKÓW

Hype Park

3.07.2021 sobota

BILETY

4.07.2021 niedziela

BILETY
PRO8L3M

GDAŃSK

S1

10.07.2021 sobota

SOLD OUT
PRO8L3M

WROCŁAW

Hot Spot

30.07.2021 piątek

BILETY
PRO8L3M

ŁÓDŹ

Wytwórnia

06.08.2021, 19:00 piątek

BILETY

06.08.2021, 22:00 piątek

SOLD OUT
PRO8L3M

WARSZAWA

Błonia PGE Narodowego

8.08.2021 niedziela

BILETY
PRO8L3M

LUBLIN

Marina nad Zalewem Zemborzyckim

27.08 - 29.08.2021
piątek - niedziela

BILETY
PRO8L3M

TORUŃ → BYDGOSZCZ

Wakepark Bydgoszcz

12.09.2021 niedziela

BILETY

JAK WYMIENIĆ BILETY?

Aby potwierdzić swój udział w wydarzeniu w nowym terminie, musisz bezpłatnie wymienić swoje stare bilety na nowe.

  1. Z poniższego harmonogramu koncertów wybierz nowy termin wydarzenia, w tym samym mieście, na które masz stary bilet.

    Uwaga, jeśli w przeszłości już raz dokonałeś wymiany starego biletu na nowy, w aktualnej wymianie ponownie posłuż się kodem z pierwszego biletu, a nie tym za 0 zł. Bilety z poprzednich wymian są nieważne.

  2. Jeśli masz bilet grupowy podczas wymiany wybierz taką liczbę biletów w ramach starego kodu biletowego, jaką chcesz wymienić na nowy termin.

    Jeśli masz kilka pojedynczych biletów (kodów), wymianę musisz wykonać dla każdego biletu oddzielnie.

  3. W polu “Wpisz kod biletu lub karnetu upoważniający do wyboru danej puli.” podaj kod starego (pierwszego) biletu, który wymieniasz.

  4. Uzupełnij brakujące dane w formularzu. Pamiętaj, aby wpisać ten sam adres e-mail, na który zostały zakupione oryginalne bilety. Jeśli bilety zostały Ci przekazane, sprawdź, czy na pewno są przypisane do Twojego adresu.

    UWAGA
    Jeśli bilety kupione zostały stacjonarnie w salonie Empik, weryfikacja i wymiana nastąpi jedynie na podstawie kodu biletu. Wpisz adres e-mail na który chcesz otrzymać nowy bilet. Dokładnie sprawdź wpisany adres!

  5. Jeśli wprowadzone dane są prawidłowe, kliknij “KUPUJĘ I PŁACĘ”. Nowe bilety zostaną wysłane automatycznie na adres e-mail wskazany w formularzu. Bilety dotrą do Ciebie w ciągu 24h.

Do 18.06.21 godz.12:00 dajemy Wam pierwszeństwo na wymianę biletu. Od tej daty równolegle rusza sprzedaż biletów. Nie zwlekajcie, ilość miejsc jest mocno ograniczona.

Wraz z wymianą biletu na nowy, tracisz prawo do zwrotu biletu. Prosimy o przemyślane decyzje.

Jeśli nie wymienisz biletu na nowy, nie gwarantujemy, że wpuścimy Cię na wydarzenie. Pierwszeństwo wejścia na koncert mają osoby, które potwierdzą swój udział wymieniając bilet na nowy.

Uwaga: organizator każdorazowo zastrzega sobie prawo do wznowienia sprzedaży biletów na dane wydarzenie w przypadku, gdy liczba zachowanych biletów będzie mniejsza niż pojemność przestrzeni w której się odbywa.Pełny regulamin sprzedaży znajduje się TUTAJ.

Masz pytanie? Uzupełnij i wyślij do nas formularz. Odpowiemy tak szybko jak to możliwe.

FAQ

W jakiej formie są bilety?

Bilety zakupione online są w formie elektronicznej - otrzymasz je mailowo. Nie musisz drukować załącznika, ściągnij aplikację Going. - wszystkie swoje bilety znajdziesz w zakładce “Moje bilety”. Przy wejściu pokaż bilet osobom z obsługi - przygotuj widoczny QR kod. Bilet jest imienny, przypisany do Twojego konta. Obsługa zastrzega sobie prawo do weryfikacji właściciela biletu na podstawie dowodu tożsamości, dlatego miej go ze sobą.

Jak działają bilety wieloosobowe?

W przypadku zakupu większej liczby biletów należy wchodzić na wydarzenie w obecności osoby, która dokonała zakupu. W razie konieczności rozdzielenia biletów lub przekazania ich innym osobom, należy skorzystać z tej funkcji w aplikacji Going. - zakładka biletowa.

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na realizację przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Jeżeli po upływie 24h (dnia roboczego) dalej nie otrzymasz biletu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta naszego dystrybutora biletów poprzez formularz kontaktowy. Możliwe, że przy rejestracji e-mail został wpisany z błędem (literówką). Skontaktuj się z nami. Poprawimy Twoje dane oraz ponownie wyślemy bilet.

W jaki sposób mogę złożyć wymagane do uczestnictwa w imprezie oświadczenie o stanie zdrowia?

Link do platformy do składania oświadczeń zostanie wysłany drogą mailową na ok. 2 dni przed datą koncertu. Jesteś zobowiązany do jego wypełnienia przed wejściem na koncert. Możesz również złożyć oświadczenie w wersji papierowej w momencie skanowania biletu. Oświadczenia będą udostępnione na bramach. Złożenie oświadczenia jest obowiązkowe, bez niego nie zostaniesz wpuszczony/a na teren imprezy.

Czy trasa w obecnym kształcie oraz wszystkie koncerty na pewno się odbędą?

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo uczestników wszystkie wydarzenia organizowane są zgodnie z aktualnymi zaleceniami Ministerstwa Kultury oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Prosimy o śledzenie komunikatów dotyczących poszczególnych koncertów.

Mam objawy choroby - czy mogę uczestniczyć w koncercie?

Nie, osoby u których występują objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren Imprezy.

Jak działa kod biletowy?

Bilety będą dostępne w serwisach empikbilety.pl, goingapp.pl oraz w aplikacji Going. Bilety zakupione w empikbilety.pl będą widoczne w koncie użytkownika aplikacji Going., dzięki czemu w szybki i prosty sposób można je przekazać innej osobie lub przedstawić do kontroli wchodząc na wydarzenie. Kod biletowy jest ważny tylko przy pierwszej weryfikacji, jakiekolwiek kopiowanie lub udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje utratę jego ważności i będzie traktowane jako próba oszustwa.

Czy mogę wyjść z wydarzenia i wrócić?

Po wejściu na teren koncertu nie ma możliwości wyjścia i ponownego wejścia na teren wydarzenia.

Czy moje dane kontaktowe (adres zamieszkania oraz numer telefonu) są wymagane? Czy nie będą podawane osobom trzecim?

Twoje dane kontaktowe są wymagane w przypadku wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego podczas koncertu. W takim przypadku organizator zobowiązany jest do przekazania tych danych Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu.

Nie chcę podawać swoich danych - co w takiej sytuacji?

Uczestnik ma obowiązek złożenia oświadczenia dot. swojego stanu zdrowia i nie przebywania na kwarantannie lub niepodleganiu nadzorowi epidemiologicznemu. Zbieranie tzw. danych trackingowych nie jest obligatoryjne. Jednak zachęcamy do ich postawienia. Organizator będzie przechowywać w/w dane tylko przez 14 dni od daty odbycia się wydarzenia.

Mam bilet na koncert z trasy Art Brut 2, czy mogę go przekazać innej osobie?

W celu przekazania biletu innej osobie należy skorzystać z funkcji PRZEKAŻ BILET w aplikacji Going. w zakładce Moje Bilety. W przypadku trudności należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, wybierając temat Zmiana danych na bilecie.

Mam bilet grupowy na jeden z koncertów trasy. Chcę w ramach niego wymienić kilka biletów na nowy termin, a pozostałe zwrócić. Jak to zrobić?

Bilety wymień zgodnie z instrukcją opisaną powyżej. Pozostałe bilety możesz zwrócić wysyłając zgłoszenie za pośrednictwem formularza. Pamiętaj, by w obydwu operacjach uży tego samego kodu biletu grupowego.

Chcę iść na koncert w nowym terminie. Jak mam wymienić bilet?

Instrukcję wymiany znajdziesz powyżej, oraz szczegółowo rozpisaną w TYM artykule.

back to top